Príchod je možný v deň začatia pobytu od 15:00.
odchod v deň ukončenia pobytu je vyžadovaný do 10:00.
Ku každému pobytu je účtovaná jednorazová suma vo výške 500 Sk (vr. DPH) za záverečné upratovanie apartmánu. Čiastka za záverečné upratovanie sa hradí jednotlivo za každý obsadený apartmán.
Ubytovateľ je oprávnený pri začatí pobytu požadovať vratnú kauciu vo výške 2 000 Sk.
Kaucia bude zákazníkovi vrátená v plnej výške pri ukončení pobytu, ak ubytovateľ nezistí spôsobenia vážnych škôd zákazníkom v ubytovacom zariadení v priebehu pobytu.
Personál je Vám k dispozícii ohľadom akýchkoľvek otázok, priania či požiadaviek na telefónnom čísle +420 731 591 649.
Obchodné a Storno podmienky
1. Ceny a služby
Orientačné ceny ubytovania a prípadných ďalších služieb sú uvedené v prezentačných materiáloch ubytovateľa (internetové stránky, prospekty, apod.). Pre zákazníka je však záväzná tá cena, ktorá je uvedená v ubytovacom poukaze (ďalej len voucher). Pre rozsah zmluvne dohodnutých služieb a cien je záväzný ich rozpis vo voucheru. K záväzné celkovej cene sa pripočítava iba čiastka za záverečné upratovanie, ak už nie je uvedená v ubytovacom poukaze. Ubytovateľ je oprávnený v prípadoch, ktoré nemôže ovplyvniť (napr. Zásah vyššej moci), zmeniť dohodnuté podmienky pobytu.
2. Zrušenie pobytu zákazníkom
Zákazník je oprávnený zrušiť objednávku kedykoľvek pred príchodom. Zrušenie pobytu vyžaduje písomnú elektronickú podobu (email s doručenkou) na adresu [email protected]. Rozhodujúci je pre dobu zrušenia pobytu dátum a čas odoslania emailu.
Storno poplatky pri zrušení pobytu:
- 31 a viac dní pred zahájením pobytu: 0% z celkovej sumy za ubytovanie
- 30 - 15 dní pred začatím pobytu: 50% z celkovej sumy za ubytovanie
- 14 a menej dní pred zahájením pobytu: 100% z celkovej sumy za ubytovanie
- V prípade, že klient neobsadí vopred objednané ubytovanie v deň príchodu, účtuje ubytovateľ storno poplatok vo výške 100% z celkovej sumy za ubytovanie a pobyt sa ruší
U väčších skupín môžu byť zjednané individuálne storno poplatky.
Ubytovateľ nebude účtovať zákazníkovi vyššie uvedené storno poplatky, pokiaľ nemohol čerpať dohodnuté služby z týchto dôvodov: úmrtie v rodine, hospitalizácia zákazníka alebo člena jeho rodiny, vážne ochorenie, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Vyššie uvedené skutočnosti je zákazník povinný doložiť písomným dokladom ubytovateľovi najneskôr do 3 dní od ich vzniku.
3. Platnosť
Tieto obchodné a storno podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou objednávky ubytovania a ubytovacieho poukazu (voucheru).
1.1. Provozovatel portálu Hotel.cz - společnost ONLINE HOLDING s.r.o. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 539 539 email: [email protected].
1.2. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Zákazníkem.
1.3. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízení.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu Hotel.cz a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování nabízených Ubytovacím zařízením na Webu Provozovatele.
2.2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem portálu Hotel cz. a Ubytovacím zařízením se dále vedle těchto VOP a aktuálně platného ceníku Ubytovacího zařízení ( dále jen „Ceník“) řídí smlouvou o zprostředkování, smluvní vztah mezi Provozovatelem Hotel.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Všeobecnými podmínkami uveřejněnými na internetovém portálu www.Hotel.cz
2.3. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu Hotel.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením, Provozovatel portálu Hotel.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu Hotel.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5.1 Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance kreditní kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný storno poplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese [email protected] nebo korespondenčně na adrese ONLINE HOLDING s.r.o., Řeznická 7, 460 01 Liberec
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním doplňujících a dalších informačních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním poptávky ubytování na stránkách Portálu Hotel.cz.
Z příjmu těchto novinek se může kdykoliv odhlásit na stránce https://www.hotel.cz/unsubscribe/ i v každém jednotlivém informačním sdělení. Pokud se zákazník z příjmu doplňujících informačních mailů a novinek neodhlásí, máme oprávněný zájem se domnívat, že chce nadále dostávat nabídky podobné poptávanému ubytování.
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že jsou všechny telefonní hovory nahrávány z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření souhlasu Zákazníka s podmínkami a potvrzení Objednávky s tím, že svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele portálu Hotel.cz.